måndag 13 september 2010

Poff-borta!

Förstår inte var dagarna försvinner nånstans, måste ha tappat massor sista veckorna...
På förmiddagen var jag och lillplupp hemma, körde nån tvättmaskin å vek undan lite - vilket är det trååååååååkigaste jag veeeeeeeeet!

Melvin skulle sova middag innan dagis, blir lite knasiga tider när jag jobbar eftermiddagar.
Hoppade i säng med honom en stund tills han äntligen somnade!
Fixade mig å fixade lite lunch innan det var dax för dagis å jobb.
Det går rätt bra på dagis nu. Melvin försäkrade sig dock i bilen att vi skulle hämta honom sen *gulle*

Iväg till jobbet och allt rullade på som vanligt, förutom våra nya kassaavslut som tar så jäkla tid! Vi hinner inte klart till 18.15 utan blir försenade varje kväll = mycket irriterande! Nåt måste göras och det är snart!

När jag kom hem hade maken kockat ihop fläskfilé med kokt potatis och limecreme *gott*
Kikade på Ullared på tv, vilket uruselt program eg, men ändå skoj....
Känner dock att det börjar suga lite i Ullaredstarmen igen, snart ett år sen jag var där nu....

Nu är det hög tid att sova!













God natt på er!
/Camilla & Melvin

1 kommentar:

  1. Det er så fint med sort/hvit. Så vakker du er Camilla :-) Din lille sønn, har tatt meg med storm, hele tiden..

    Klem fra meg :o)

    SvaraRadera