torsdag 23 september 2010

Torsdag....

Hemma och vabbade idag igen, men nu tror jag det är på väg åt rätt håll iaf.
Lillplupp har ätit välling och smörgås - och använt nappen!
Men han får vara hemma i morgon oxå,
så han får fylla på den lilla kroppen med energi så blir det dagis nästa vecka. 

Har plockat å grejjat lite här hemma idag, rensat en massa papper - trööööök!
Fy 17 vad papper och kuvert som slängs eg... Tacka vet jag e-fakturor och e-post :o)
Fast visst är det trevligt med lite post ibland oxå, när det inte är räkningar osv.
Som tex Goodiebagen i inlägget nedan ;o)

På kvällen har jag varit iväg på utbildning med Royal Canin och deras nya serie för valpar och dräktiga/digivande tikar, alltid lika intressant! Mycket idag handlade om valparnas magar, som har en förmåga att lätt kunna rubbas. Och det vill vi inte. En liten valp har inte så mkt att ta av vid dålig mage. Men jag tror att det kan bli bra med de nya produkterna, speciellt nu när de blivit storleksanpassade :o)

Några bilder från idag, sen blir det tack å godnatt från mig :o)

En busig liten kille kör grävmaskin i blomkrukorna!


Vad?

1:a parkett då vi hade en grävmaskin utanför huset hela dagen :o)

Fick ytterligare en "goodiebag" idag!
Söta Stina var hit med the å praliner som tack för att
jag scrappade ett bröllopskort åt henne - tusen tack!


Nu är det dax å hoppa i säng, ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Hihi vilken liten sötis =) Har en lika traktor mm tokig son här hemma med ;)

    SvaraRadera
  2. Klart man ska få gräva i blomkrukorna, det
    är ju skitkul. Ha Ha
    KRAMIS
    MOMMO

    SvaraRadera