onsdag 3 november 2010

[el värko]

Gnäll, gnäll, gnäll... Men fy satan vad jag är trött på att ha ont i kroppen!
Nån som vill byta? Nä, misstänkte väl det....

Idag har jag iaf jobbat, Ida jobbade oxå, skoj att arbeta ihop :O)
Hämtade Melvin på dagis och Ella på fritids, sen hem och slappade under eftermiddagen.
Men lite nytta har jag gjort iaf, städade en snabbstädning åt hönsen,
vek lite tvätt och städade voljären till gojorna :O)
Men NU ska jag inte göra nåt mer alls!
Tror jag tar MacBooken med mig upp och lägger mig med Melvin,
kollar lite webb-tv och slösurfar lite :O)

I morgon kl 8 ska jag till vår veterinär, Estrid har troligen ögoninflammation.
Hon har gått och kisat med ögonen hela dagen idag, eller det började redan i går, stackarn...

Nä, sängen var det! (pensionärsvarning)
Ha en fortsatt mysig torsdagskväll!

Papegoj-bus!



http://elmida.se/camilla.png

1 kommentar:

  1. Kul med en kompis till Nelly! :D

    Och kul att jobba med Ida! Men skit och piss åt värken! Önskar jag kunde göra nåt!

    KRAM! <3

    SvaraRadera