måndag 22 november 2010

Måndag!

I dag har dagen swischat iväg, men det är väl för att det gått i ett :O)
Gick upp och åt frukost, och ringde veterinär som bara tutade upptaget... Men till slut fick jag svar och en tid för ögonlysning i morgon - i Gävle! Tyvärr har vår ögonlysningsveterinär semester, så jag får åka en bit. Det är så att en av våra fodertikar har börjat löpa i förtid, så det blev bråttom eftersom hon måste lysas innan parning.
Sen hastade jag iväg till dagis, lämnade Melvin och åkte sen vidare till en plastikkirurg och fick ett födelsemärke i ansiktet borttaget. Snacka om att det går fort hos privatklinik! Kom dit kl 10.00, gick därifrån 10.14! Nu hoppas jag att det inte visar något på provet som ska skickas iväg, OCH att det inte blir nåt fult ärr. Men det sägs att den kirurgen är mycket skicklig! Jag fick remiss dit från hudkliniken då han ska vara bra och göra snygga snitt :O)

Efteråt passade jag på att slinka in på IcaMaxi och Rusta, hittade några julklappar och lite julpynt :O)
Åkte hem och tog lite lunch, plockade undan och sen var det dax att åka och jobba. Eftermiddagen gick i ett och vips var klockan 18 och det var dax att stänga. Slank in på Deichmann och köpte mig ett par "Uggs" oxå, inte världens snyggaste, men sköna :O)

När jag kom hem var maten klar, bara å sätta sig vid dukat bort *Like*
Sen satt jag i telefon i omgångar och vips var kl över 9!

Slösurfat lite och nu är det dax att sova.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_WPebVnoQLXIK5Bz2EmoLB0EY2OJVBjywehS89li8AaYBxS8fZ64H0RKEt6zizrDFXQKORQ3mxh1sbWhwLGpMlZv014nhjlO9znEcnUpb8mad9cybWwmDSdFQXBTlyS81az7HcypipPYM/s1600/101120t.jpg
Söt-Lovis

http://elmida.se/camilla.jpg

4 kommentarer:

  1. Har upptäckt att på ICA Maxi kan man gör många fynd. Uggs är säkert varma och sköna.
    Trodde du jobbade i vanlig djurbutik typ sådana som säljer foder, fisk och smådjur. Trodde inte man klippte klor där. Hopaps du får tillfälle att träffa och umgås med italienare. Finns säkert ngn uppfödare i din trakt du kan hälsa på. Kolla SRIVs hemsida. Tips om du är nyfiken.

    kram

    SvaraRadera
  2. min kommentar försvann...nog...

    SvaraRadera
  3. Va skönt att märkena är borta, och vilket gulligt kort på Lovis.
    KRAMIS
    MOMMO

    SvaraRadera
  4. En späckad måndag med andra ord!

    Hoppas du får en fin tisdag!

    Kram

    SvaraRadera