torsdag 9 december 2010

Det här med headset...

Headset till mobilen är ett måste enligt mig!
Vill ha händerna fria, och speciellt när man kör bil.

Jag har ju min Sony Eriksson, och har inte fått bluetooth-headsetet att funka nå vidare,
så jag kör med min gamla sladd med plopp *haha*
Och behöver jag tala om att sladden ofta är i vägen...

Jag skulle gäääärna vilja ha ett nytt headset!
Och en mobil, önskar ju mig en Nokia N8 av tomten ;O)

Smartson söker nu testpiloter till ett headset: Nokia BH-217

http://smartsontestpilot.se/nokia-bh-217/files/2010/10/31.jpg




Det verkar hur smidigt som helst!
Ansök om att bli testpilot HÄR du oxå!




http://elmida.se/camilla.jpg

3 kommentarer:

  1. Hej
    Mejlat dej nu.
    Det är faktiskt lite "kul" att det kan bli lite fel här och var. Theos kusiners kusin (på andra sidan) har sex tår på varje fot. =p

    SvaraRadera
  2. Hej! Har skickat mail med min adress nu :)

    SvaraRadera
  3. Har svårt för headset men det är nog en vanesak =)

    SvaraRadera