lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!!!


Vi har haft ett bra 2010.
Det bästa är att vi köpt hästarna Chilton & Goldie!
Och så fick vi äntligen tummen ur och renoverade köket ;O)
Sen får vi så klart inte glömma att vi fått två småkusiner, Anna & Love.
Vi har varit på en mysig semester med familjen A *saknar er*
Familjen A kom även hit och hälsade på hos oss en sväng!
Sen har jag säkert glömt massor, då är det bra med en blogg att kunna kika tillbaka i ;O)


Nu är det dax för nytt år, ny kalender, med nya tomma blad....
Det är dax för mig att överge blogspot och blogga vidare med wordpress istället.
Blogspot är inte riktigt min grej...


Min nya blogg hittar du HÄR!
Varmt välkommen dit!


Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!
Kram kram!

PS! Min blogg med fotoutmaningen 365 foton 2010
är nu uppdaterad med sista bilden för i år - jag klarade det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar