fredag 24 september 2010

Fredag!

Och det innebär fredagsmys :o)
Är hemma med lillplupp idag oxå, han är fortfarande lite kinkig över munnen.
Men det är mycket, mycket bättre! Han åt t.o.m. lite mat igår kväll.

Idag blir det lite pyssel här hemma, måste plocka in grejjer från gamla köket och diska.
Det står ffa i kartonger på altanen.... Men man märker nu hur mkt skit det är vi har eg,
inte mkt man saknar. Så allt onödigt hamnar i loppiskartonger :o)

Får man strypa sina gulliganer bara liiite?
Tror jag blir galen på mellangullan snart! Latare fjortis får man leta efter....
Bad om urplockning av diskmaskinen igår och att hon skulle bära ut en tom
hamsterbur. Tror ni det hände??? Nä just det!
Hur ska man få tröga tonåringar att begripa? Ibland undrar man om
ledningarna är felkopplade på nå vis..... *älskar dig ändå söt-smula*
Men jag tröstar mig med att det är normalt med tröga tonåringar och att det går över...


Senare idag får vi påhälsning av Anna och hennes söta små loppor, så nu ska jag ta
och sätta lite fart här. Ska fixa en äppelpaj och Melvin ska sova middag.

Ha en toppendag!  Och du, det är bara tre månader kvar till julafton!!!!

Vår söta lilla Lissie, som numera bor hos Mariitta & Luuli.

2 kommentarer:

  1. Så bra min lille gosing, charmisen, er på bedringens vei! Klem!

    Javisst får du "strypa" din tenåring!
    Min datter gikk ut på Facebook og ville gi sin tenåring bort! Men denne tenåring, er mitt første barnebarn, og han er min elskling, og en herlig tenåring for det meste! Han er data nørd!
    Men vi elsker de så mye <3
    Ble eplepaien bra? Åh, mums helt hit til meg....

    SvaraRadera
  2. Tonåringar borde bära en skylt runt halsen med texten: OMBYGGNAD PÅGÅR!!!!!
    Ibland fattar man inte att de inte fattar!!!!
    Kramis från Marie N

    SvaraRadera