lördag 25 september 2010

Regnig lördag....

Usch, regnet verkligen öser ner här!!!
I morse fick jag tvinga ut hundarna å pinka, och hönsen satt på rad utanför garageporten
och tryckte under taket... Blä för regn!
Storgullan Ida är på hopptävling i spöregnet, tävlar dock inte själv utan är med en kompis.
ävlingarna är utomhus, Ida ringde för en stund sen och allt å alla är kalla och dyngsura,
de tar en massa pauser och allt tog bara tiiid, lät inge vidare.....
Och så har vi alla stackare som skulle på bakluppeloppisen på travbanan idag,
det kan inte varit skoj.

Själv har jag varit inne, förutom hundrastningen då.
Maken har fixat lite mer i köket, jag och smågulliganerna
har inte gjort nåt speciellt. Jag har iof fixat lite med bloggen som kanske synes :o)

Lördagsfika: En mumsig latte, praliner och Mmmm-marabou....

Melvin äter "gokla'"

Lillgullan

Nu ska jag och Ella göra oss klara för att åka iväg på bio :o)
Vi ska se Marmaduke har vi tänkt, nån som sett den?
Du kan se trailern HÄR!


Ha en fortsatt mysig lördag!

6 kommentarer:

  1. Fint du har det herinne nu :)
    Gillar not regnet og vinden her ute!
    Koser oss inne!
    Trevlig lørdagsfika - mumsegodt...
    Melvin's vakra øyne :)

    Fin hun er din Ella.
    Trevlig stund på bio.
    Min datter er med minsten på 3 år, på bio, for første gang idag!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Hittade hit från fl, fin blogg du har. :)
    Vi verkar ha ett par gemensamma intressen, hundar och fotografering. Hit kikar jag tillbaka fler gånger.
    Hälsningar Gitsie

    SvaraRadera
  3. Vad fin han är chokladMelvin.
    Ellas nya frisyr klär verkligen henne, så söt.
    KRAMISAR
    MOMMO

    SvaraRadera
  4. Såg smarrigt ut! Jaa, det var det det var, klipp lugg, jättefint :-)
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Fint du gjort på bloggsidan!!
    hoppas det gick bra på tävl, för Ida!! :=)

    SvaraRadera