måndag 6 september 2010

Monday

Måndag och minimalt med sömn inatt *gah*
Ryggen å lederna värker, det är varmt, det är kallt, kissnödig, Ella kommer å kan inte sova.... Vi, Melvin, Ella & småhundarna i vår 160 cm säng - trångt men mysigt ändå ;o)

Maken och Ella masade sig iväg till jobb och skola, jag och Melvin slappade i soffan å såg på barn-tv en stund :o) Grejade lite, scrappade ett beställningskort, grejade lite till, fixade lunch och sov middag en stund med Melvin innan det vad dax för oss att åka till Dagis och jobb. Melvin-plupp var ledsen vid lämningen idag :o( Men, det går väl över snart hoppas jag, han tycker ju det är skoj på dagis!

Rätt lugnt på jobbet. Paulina såg ut som ett vrak *sorry stumpan* så henne skickade jag hem. Tvärförkyld och feber. Jag och Maggan fixade eftermiddagen på egen hand. Hoppas det blir lugnt i morgon oxå eftersom P blir hemma då med.

Efter jobbet åkte jag och köpte gardiner till köket och en NY BÄDDMADRASS!!! En sån däringa som jussom formar sig efter kroppen :o) Rea på Jysk å jag hoppas den är bra. Ligger i sängen med MacBooken på magen nu och det känns riktigt bra :o)




Nu ska jag ta och kolla lite favoriter innan det är dax att nanna.
Ha det bäst!
/Camilla

5 kommentarer:

  1. Hoppas madrassen är bra, vilken vacker orkidé.
    Im. åker jag till Patrik ett par dar.
    KRAMISAR till alla
    MOMMO

    SvaraRadera
  2. Jeg håper madrassen er god for deg. Usch og fy for alle leddsmertene dine, trøstekramar rundt deg.
    Det var mange i en seng, vennen. Sikkert mysig ;o)

    SvaraRadera
  3. Tack !

    Jag mår som tur var mycket bättre idag ! :)

    SvaraRadera
  4. Vi är flera sjuka på jobbet vi med! Vacker bild! Ha det bra stumpan. Kram

    SvaraRadera
  5. Vi har en sån som formar sig, i början var den hemsk men nu är det jättebra, man behövde vänja sig. Vi köpte vår på Ikea.

    Hoppas på ett bygglov till våren, måste ta tag i det men jag gruvar mig för att börja krångla med det där igen...

    Tack för att du håller tummarna!

    Kram

    SvaraRadera