tisdag 7 september 2010

Tisdag...

Tisdag och jag och lillplupp hade sovmorgon som vanligt, men nästa vecka kör nya schemat igång och blir lite mer "normalt". Plockade och grejade här hemma på förmiddagen, sov middag en stund med Melvin (man måste ju passa på) tog lunch innan det var dax för dagis och jobb. På jobbet var det lite kaos... Chefen är på semester, tre ordinarie sjuka, två extra som pluggar = bara jag å Maggan kvar! Sandra som är mammaledig hoppade in en stund oxå. Men i morgon hoppas jag det löser sig, då ska vi ha personal som är på benen igen. Dessa envisa jäkla förkylningar som kommer varje höst *blä*

En liten cooling :o)

Nu ska jag ta och kolla lite bloggar innan det är sovdax.
Ja just ja! I morgon ska jag iväg å få ett tandsmycke oxå! Undrar hur det blir med mina tänder som sitter huller om buller.... Kanske får jag strunta i det om det ser för knasigt ut, vi får se i morgon :o)

Ha det gott!
/Camilla

3 kommentarer:

  1. Ja jag stack förbi näsan hos en av de ordinarie för att lämna av en skiva med bilder och det var rätt snörvligt där. Förkylningar suger.

    SvaraRadera
  2. Lille charmisen, lille hjertet =) så kramgo han er. Du er 'rik' som har han ;)

    SvaraRadera
  3. Det va en riktigt cool kille.
    KRAMIS
    MOMMO

    SvaraRadera