torsdag 25 november 2010

Sean Banan :O)

*haha* Underbar, den här kommer bli en riktig julplåga :O)




Hoppas ni har haft en bra dag! Här har det gått i ett som vanligt.
Var hemma på fm och ljusstakarna och stjärnorna har kommit på plats, så nu är det fint i fönstren :O)
Sen iväg på jobbet och där gick det oxå i ett hela tiden! Hann inte alls med allt jag planerat.... *suck*
Dessutom gick vårat internet ner, och ni kan ju tänka er vad "glada" kunder vi hade när det inte gick att betala med kort... Förstår inte att folk blir sura på oss! Det är ju lixom inte vårat fel.
Hoppas på en lite lugnare arbetsdag i morgon iaf, men det kan man väl drömma om....

Nu är det dax att hoppa i säng! Ha det bäst!

http://elmida.se/camilla.jpg

3 kommentarer:

  1. JA visst är det kul. Man blir så matt.
    hos oss låg Handelsbanken nere och det var idel sura miner. "Ja men det gick ju nyss att betala på Åhlens" osv... Ja det var då det, nu är det nå problem, inte vårat fel som sagt. Fattar ju att det är drygt för dom men det är ju oxå drygt för oss, och inget att gör åt.

    Jag längat tills imorgon när jag får rota fram mitt adventspynt!

    Ha en mysig första adventshelg!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jaså du hann inte heller med allt... Tänk att vi ska ha så mkt jämt dagarna innan. Suck!
    Jag tror nätet försvann i hela Falun, har hört flera som sagt det och här hemma dog det också.
    Och här om dagen fick vi ju strömavbrott på jobbet. Snacka om SVART och TYST det blir då! Haha...

    SvaraRadera
  3. Den hade jag inte hört förut men oj vad den kommer spelas här hemma :)
    Misstänker att både små och stora barn kommer skaka rompa till den i december.

    Jättekonstigt att det folk blir sura på er när det inte funkar, jag har aldrig förstått mig på att man skäller på fel människor.

    Ha en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera