onsdag 24 november 2010

Tjoff-borta!



Ja, det var den här dagen...
Upp i morse och iväg med Melvin till dagis.
Jobbade och mina timmar svischade iväg.
Handlade och hämtade Melvin på vägen hem.
Lunch för mig och mellis för honom.

Packade in Melvin å Ida i bilen.
Tog in hästarna då det var så kallt ute.
Åkte till bussgods och postade ett paket.
Åkte till Sågmyra, köpte mig två Nås-Ljusstakar
på Trend & Tradition & lite småplock på Calimero.
Och så var vi på Bubbleroom's vipkväll och där köpte jag jeans :O)

Sen åkte vi hem igen.
Maken hade fixat mat - gulashsoppa *mums*
Anna & Helene kom hit med ungarna för fotografering *skoj*
En dag som gått i ett skulle man kunna säga :O)

Nu ska jag ta och hoppa i säng snart.
Kollade igenom de 260 bilderna lite snabbt,
och ungarna är ju för roliga!
Kolla själv :O)


Ha det bäst!






http://elmida.se/camilla.jpg

3 kommentarer:

  1. Oj vilken hektiskt dag. Visst är det underligt att vissa dagar hinner man hur mycket som helst utan att känna sig stressad, andra hinner man ingenting trots att man stressar som en tok.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilken dag:) Men en rolig sådan!

    Kram

    SvaraRadera
  3. VIlket UNDERBART kort, precis så busigt som barn är!!!

    Love it!!!

    SvaraRadera